Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Στη δημοσιότητα έδωσε την περιουσιακή του κατάσταση ο Νομάρχης













Στη δημοσιότητα έδωσε σήμερα ο Νομάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης αναλυτικά στοιχεία για την περιουσιακή του κατάσταση.Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο κ. Καχριμάνης ανέφερε τα εξής:"Στις αρχές Αυγούστου είχα δώσει αναλυτικά στοιχεία για την περιουσιακή μου στοιχεία, είχα ζητήσει από τον οποιονδήποτε να προσέλθει και να ζητήσει να τα ελέγξει και είχα προκαλέσει το ίδιο να κάνουν και οι συνυποψήφιοί μου. Aνταποκρίθηκε ο κ. Αργύρης, αλλά είδαμε και αλλεπάλληλες συκοφαντικές επιθέσεις σε βάρος μου, που υποβαθμίζουν και ευτελίζουν τον πολιτικό λόγο.Σήμερα, όπως είχα υποσχεθεί δίνω στη δημοσιότητα πλήρη και αναλυτική κατάσταση που περιλαμβάνει και αποτυπώνει το πόθεν έσχες και το σύνολο της περιουσιακής κατάστασης του ίδιου και της οικογένειάς μου (συζύγου και τέκνων μου) και επίσης κατάσταση των δηλωθέντων εισοδημάτων του ίδιου και της συζύγου μου για την πενταετία 2005-2009.Θέλω να επαναλάβω ότι το σύνολο των ως άνω στοιχείων και ειδικότερα και των εισοδημάτων μου και της πηγής αυτών, αποστέλλεται κάθε χρόνο και ελέγχεται από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου – Επιτροπή Ελέγχου Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης, σύμφωνα με το Νόμο και την θεσμική μου ιδιότητα ως Νομάρχη Ιωαννίνων.Τέλος, θέλω να επισημάνω ότι με τη δημοσιοποίηση των στοιχείων μου, καταρρίπτονται οι συκοφαντίες και οι λασπολογίες σε βάρος μου και κατά της οικογένειάς μου περί δήθεν off sore εταιρειών, αγοράς του ΙΛΙΟΝ κλπ και προς τούτο παρέχεται εκ μέρους μου και ειδικό πληρεξούσιο για τον ενδελεχή έλεγχο των σχετικών στοιχείων. Πεποίθησή μου είναι ότι, είναι πλέον καιρός και ανάγκη για επιστροφή στο πολιτικό λόγο και στα προβλήματα του κόσμου, της περιοχής και της Ηπείρου και αυτό ας το κατανοήσουν αυτοί που σκόπιμα και για άλλους λόγους υπεκφεύγουν. Ο κόσμος, στον οποίο όλοι απευθυνόμαστε, είναι αλάνθαστος κριτής".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου